Etusivu / Asiakkaitamme / Case Stora Enso
Case Yle Case Stora Enso Case Arla Ingman Case VR Track Case Weekend Festival Case Basware
Case Meyer Turku Case Flowfestival Case Hullu Poro Case Rinta-Joupin Autokauppa Case Ruisrock Case Kia

Case Stora Enso

Labyrintti Media Oy toteutti Stora Enso Metsälle tekstiviestipalvelun asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Palvelu toteutettiin Labyrintin SMS Gateway -palvelua hyväksi käyttäen.

Ratkaisuilla tekstiviestikyselyt lähtevät metsänomistajille aina puukaupan solmimisen, puunkorjuun loppumisen ja metsäpalvelujen laskutuksen jälkeen seuraavalla viikolla maanantaiaamuisin klo 9.00.

Markkinointitarkoituksiin Labyrintti Media tarjosi Stora Enso Metsälle lisäksi Hopealuoti-palvelun.

Palvelu on toiminut sovitusti ja yhteydet tietojärjestelmiemme välillä toimivat sulavasti. Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä.
Merja Simonen, palvelupäällikkö, Stora Enso Metsä

Stora Enso Metsä ostaa puuta suomalaisilta metsänomistajilta ja toimittaa sitä Stora Enson Suomen tehtaille. Lisäksi valikoimaan kuuluu kaikki metsänomistajan tarvitsemat palvelut.

STORAENSO // 28.7.2014, 16:13
Menikö kaikki hyvin? Kuinka todennäköisesti suosittelisit metsänhoitopalvelujamme asteikolla 0-10? Vastaa maksutta esim 9 +perustelut. Terv. Stora Enso Metsä.
The Rasmus / Färsaaret tapaus meni niin, että bändin lento jäi jumiin sumun takia Färsaarille ja keikka lauantaina Ankkarockissa jouduttiin lopulta perumaan, kun saarelta ei lähtenyt lentoja. Vihdoin sunnuntaina lentokenttä Färsaarilla aukesi ja bändi pääsi Suomeen ja esiintymään Ankkarockiin. Haastemme oli saada tieto kaikille niille sadoille faneille ketkä olivat saapuneet katsomaan bändiä, että The Rasmus esiintyy sittenkin Ankkarockissa, mutta alkuperäisen lauantain sijaan sunnuntaina. Keräsimme fanien numeroita lipunmyynnissä ja infopisteissä, ja pidimme heitä ajan tasalla Hopealuodin avulla.

Ruisrock
Mikko Niemelä, Vantaan Festivaalit Oy
Katso esittelyvideo