Etusivu / Asiakkaitamme / Case Hullu Poro
Case Yle Case Stora Enso Case Arla Ingman Case VR Track Case Weekend Festival Case Basware
Case Meyer Turku Case Flowfestival Case Hullu Poro Case Rinta-Joupin Autokauppa Case Ruisrock Case Kia

Case Hullu Poro

Hotelli-, ravintola- ja hyvinvointipalveluita tuottava Hullu Poro Oy ratkaisi tekstiviestinnälliset haasteensa Labyrintti Median Hopealuoti-ryhmätekstiviestipalvelun avulla. Hullu Poro hyödyntää Hopealuotia kanta-asia­kas­mark­ki­noin­nis­saan sekä yrityksen sisäisessä viestinnässään.

Hullu Poro Oy:lla on Levillä 14 eri ravintolaa sekä hotelli. Kemissä yritys tukee Hopealuodin avulla kuuden eri ravintolan sekä Hotelli Merihovin markkinointia. Palvelun avulla saadaan kustannussäästöjä verrattuna perinteisiin medioihin. Samalla myös kanta-asiakkaita palvellaan paremmin.

Markkinointiviestejä lähetetään viikoittain ja tulos näkyy asiakasvirroissa. Tekstiviesti on meille sähköpostia nopeampi tapa tavoittaa laaja työntekijäverkostomme. Hopealuodin käytössä hyväksi on havaittu vastaanottajaryhmien luominen ja jakaminen.
Riikka Laru, Hullu Poro
HULLU PORO // 26.10.2009, 16:14
Tänä viikonloppuna Aatoksen stagella SAMUEL WERNER TRIO! Tervetuloa
Pyydä tarjous!
Kyllä, olen hyväksynyt LINK Mobility Oy:n tietosuojaperiaatteet ja sähköisen tiedon keräämisen ja tallentamisen pyyntöni käsittelyä ja vastaamista varten.
Markkinointiviestejä lähetetään viikoittain ja tulos näkyy asiakasvirroissa. Tekstiviesti on meille sähköpostia nopeampi tapa tavoittaa laaja työntekijäverkostomme. Hopealuodin käytössä hyväksi on havaittu vastaanottajaryhmien luominen ja jakaminen.

Hullu Poro
Riikka Laru, Hullu Poro
Katso esittelyvideo