Etusivu / Asiakkaitamme / Case Hullu Poro
Case Yle Case Stora Enso Case Arla Ingman Case VR Track Case Weekend Festival Case Basware
Case Meyer Turku Case Flowfestival Case Hullu Poro Case Rinta-Joupin Autokauppa Case Ruisrock Case Kia

Case Hullu Poro

Hotelli-, ravintola- ja hyvinvointipalveluita tuottava Hullu Poro Oy ratkaisi tekstiviestinnälliset haasteensa Labyrintti Median Hopealuoti-ryhmätekstiviestipalvelun avulla. Hullu Poro hyödyntää Hopealuotia kanta-asia­kas­mark­ki­noin­nis­saan sekä yrityksen sisäisessä viestinnässään.

Hullu Poro Oy:lla on Levillä 14 eri ravintolaa sekä hotelli. Kemissä yritys tukee Hopealuodin avulla kuuden eri ravintolan sekä Hotelli Merihovin markkinointia. Palvelun avulla saadaan kustannussäästöjä verrattuna perinteisiin medioihin. Samalla myös kanta-asiakkaita palvellaan paremmin.

Markkinointiviestejä lähetetään viikoittain ja tulos näkyy asiakasvirroissa. Tekstiviesti on meille sähköpostia nopeampi tapa tavoittaa laaja työntekijäverkostomme. Hopealuodin käytössä hyväksi on havaittu vastaanottajaryhmien luominen ja jakaminen.
Riikka Laru, Hullu Poro
HULLU PORO // 26.10.2009, 16:14
Tänä viikonloppuna Aatoksen stagella SAMUEL WERNER TRIO! Tervetuloa
Pyydä tarjous!
Kyllä, olen hyväksynyt LINK Mobility Oy:n tietosuojaperiaatteet ja sähköisen tiedon keräämisen ja tallentamisen pyyntöni käsittelyä ja vastaamista varten.
The Rasmus / Färsaaret tapaus meni niin, että bändin lento jäi jumiin sumun takia Färsaarille ja keikka lauantaina Ankkarockissa jouduttiin lopulta perumaan, kun saarelta ei lähtenyt lentoja. Vihdoin sunnuntaina lentokenttä Färsaarilla aukesi ja bändi pääsi Suomeen ja esiintymään Ankkarockiin. Haastemme oli saada tieto kaikille niille sadoille faneille ketkä olivat saapuneet katsomaan bändiä, että The Rasmus esiintyy sittenkin Ankkarockissa, mutta alkuperäisen lauantain sijaan sunnuntaina. Keräsimme fanien numeroita lipunmyynnissä ja infopisteissä, ja pidimme heitä ajan tasalla Hopealuodin avulla.

Ruisrock
Mikko Niemelä, Vantaan Festivaalit Oy
Katso esittelyvideo