Case Stora Enso
Labyrintti Media Oy toteutti Stora Enso Metsälle tekstiviestipalvelun asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Palvelu toteutettiin Labyrintin SMS Gateway -palvelua hyväksi käyttäen.
Ratkaisuilla tekstiviestikyselyt lähtevät metsänomistajille aina puukaupan solmimisen, puunkorjuun loppumisen ja metsäpalvelujen laskutuksen jälkeen seuraavalla viikolla maanantaiaamuisin klo 9.00.
Markkinointitarkoituksiin Labyrintti Media tarjosi Stora Enso Metsälle lisäksi Hopealuoti-palvelun.
Stora Enso Metsä ostaa puuta suomalaisilta metsänomistajilta ja toimittaa sitä Stora Enson Suomen tehtaille. Lisäksi valikoimaan kuuluu kaikki metsänomistajan tarvitsemat palvelut.
![](/common/images/cases/storaEnsoKuva.png)
![](/common/images/cases/storaEnso.png)
![AAA](/common/images/content/AAA-fi_w250.png)
![Labyrintti Media Oy - Yhteystiedot, Y-tunnus ja asiakirjat - Kauppalehden Yrityshaku](/common/images/content/Menestyja_Merkki-fi_w61.png)
![Deloitte](/common/images/content/DeloitteTechnologyFast50logo2016_w250.png)
Pyydä tarjous!
Jätä yhteydenottopyyntö tai soita yritysmyyntiimme.![VR Track](/common/images/cases/vrtrack.png)
Hanni Marin, VR Track Oy