Etusivu / Asiakkaitamme / Case Stora Enso
Case Yle Case Stora Enso Case Arla Ingman Case VR Track Case Weekend Festival Case Basware
Case Meyer Turku Case Flowfestival Case Hullu Poro Case Rinta-Joupin Autokauppa Case Ruisrock Case Kia

Case Stora Enso

Labyrintti Media Oy toteutti Stora Enso Metsälle tekstiviestipalvelun asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Palvelu toteutettiin Labyrintin SMS Gateway -palvelua hyväksi käyttäen.

Ratkaisuilla tekstiviestikyselyt lähtevät metsänomistajille aina puukaupan solmimisen, puunkorjuun loppumisen ja metsäpalvelujen laskutuksen jälkeen seuraavalla viikolla maanantaiaamuisin klo 9.00.

Markkinointitarkoituksiin Labyrintti Media tarjosi Stora Enso Metsälle lisäksi Hopealuoti-palvelun.

Palvelu on toiminut sovitusti ja yhteydet tietojärjestelmiemme välillä toimivat sulavasti. Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä.
Merja Simonen, palvelupäällikkö, Stora Enso Metsä

Stora Enso Metsä ostaa puuta suomalaisilta metsänomistajilta ja toimittaa sitä Stora Enson Suomen tehtaille. Lisäksi valikoimaan kuuluu kaikki metsänomistajan tarvitsemat palvelut.

STORAENSO // 28.7.2014, 16:13
Menikö kaikki hyvin? Kuinka todennäköisesti suosittelisit metsänhoitopalvelujamme asteikolla 0-10? Vastaa maksutta esim 9 +perustelut. Terv. Stora Enso Metsä.
Pyydä tarjous!
Kyllä, olen hyväksynyt LINK Mobility Oy:n tietosuojaperiaatteet ja sähköisen tiedon keräämisen ja tallentamisen pyyntöni käsittelyä ja vastaamista varten.
Markkinointiviestejä lähetetään viikoittain ja tulos näkyy asiakasvirroissa. Tekstiviesti on meille sähköpostia nopeampi tapa tavoittaa laaja työntekijäverkostomme. Hopealuodin käytössä hyväksi on havaittu vastaanottajaryhmien luominen ja jakaminen.

Hullu Poro
Riikka Laru, Hullu Poro
Katso esittelyvideo