Case Stora Enso
Labyrintti Media Oy toteutti Stora Enso Metsälle tekstiviestipalvelun asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Palvelu toteutettiin Labyrintin SMS Gateway -palvelua hyväksi käyttäen.
Ratkaisuilla tekstiviestikyselyt lähtevät metsänomistajille aina puukaupan solmimisen, puunkorjuun loppumisen ja metsäpalvelujen laskutuksen jälkeen seuraavalla viikolla maanantaiaamuisin klo 9.00.
Markkinointitarkoituksiin Labyrintti Media tarjosi Stora Enso Metsälle lisäksi Hopealuoti-palvelun.
Stora Enso Metsä ostaa puuta suomalaisilta metsänomistajilta ja toimittaa sitä Stora Enson Suomen tehtaille. Lisäksi valikoimaan kuuluu kaikki metsänomistajan tarvitsemat palvelut.
Pyydä tarjous!
Jätä yhteydenottopyyntö tai soita yritysmyyntiimme.Hanni Marin, VR Track Oy